چای تیما ۵۰۴۰ دمنوشی برای لاغری و تناسب اندام

یازار :

+0 به یه ن

چای تیما ۵۰۴۰ دمنوشی برای لاغری و تناسب اندام

 

خواص و اهمیت مصرف چای تیما ۵۰۴۰

 

تناسب اندام جزء مواردی است که همه انسان ها به آن اهمیت می دهند. چای تیما ۵۰۴۰ به شما در این زمینه کمک بسیاری می کند. البته دمنوش های لاغری و چای های بسیاری در بازار به فروش می رسند که عنوان می کنند برای لاغری مناسب هستند اما باید دقت کنید که برای بدنتان ضرری نداشته باشند. انتخاب شما در مبحث دمنوش مناسب به حفظ سلامتی تان کمک خواهد کرد. ترکیبات چای تیما ۵۰۴۰ صددرصد گیاهی است و عوارض جانبی به همراه ندارد.

چای تیما ۵۰۴۰

چای تیما ۵۰۴۰ که ترکیباتش را از گیاهان کوهستان گرفته است می تواند وزن شما را در ماه ۳ تا ۷ کیلوگرم کاهش دهد. این دمنوش ویتامین، آنتی اکسیدان، مواد معدنی، فلورین و ال تیانین دارد که همگی به تناسب اندام شما کمک خواهند کرد. هم چنین فلورین موجود در این دمنوش استحکام مینای دندانتان را افزایش می دهد. بدون هیچ گونه عارضه ای می توانید با خیال راحت آن را مصرف نمایید. تنها مادران شیرده و زنان باردار باید مصرف آن را زیر نظر پزشک انجام دهند.

برای خرید یک بسته چای سبز تیما دم کردنی با قیمت ۳۰ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید.



نحوه مصرف چای تیما ۵۰۴۰

به ازای هر یک قاشق مربا خوری از چای تیما که در قوری می ریزید یک لیوان آب جوش که دمای آن به ۸۰ الی ۸۵ درجه سانتی گراد رسیده باشد، اضافه کنید و درب آن را ببندید و اجازه دهید دم بکشد. بعد از گذشت ۳ الی ۵ دقیقه با عبور از صافی می توانید آن را میل نمایید. به جای قند اگر از قند طبیعی مثل کشمش و یا توت خشک استفاده کنید بهتر است. مصرف چای را به نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی موکول کنید. اگر یبوست دارید یک ساعت قبل از صبحانه دو لیوان آب خالص میل نمایید. دقت کنید که هیچ گاه چای سبز را درون قوری استیل دم نکنید چون مقادیر بالایی تانن با آهن رسوب شده در قوری تشکیل می دهد.

چای تیما 5040

ترکیبات چای تیما ۵۰۴۰

چای تیما ۵۰۴۰ از چای سبز، تخم کرفس، زیره سبز، انیسون و زعفران تشکیل شده است. چربی سوزی و کم کردن وزن شما تحت تاثیر این ترکیبات است. مصرف منظم چای لاغری نتایج قابل توجهی در آخر هر ماه برای شما رقم می زند. اینکه چه مقدار اضافه وزن دارید و یا فعالیت های روزانه شما به چه میزان است در میزان کاهش وزن تان تاثیر می گذارد.

تصویر ۳

خواص چای تیما ۵۰۴۰

بسیاری از خواص چای تیما ۵۰۴۰ که ناشی از ترکیبات آن هستند سبب می شوند سلامتی شما حفظ شود. چای ۵۰۴۰ سبب کاهش جذب روده ای گلوکز می شود و کالری های اضافی را کاهش می دهد. این ماده ضد باکتری و ضد سرطان است و می توان با خیال راحت آن را مصرف نمود. دقت کنید که مصرف آن را به طور منظم انجام دهید تا بتوانید تاثیرات آن را مشاهده کنید. بهتر است روزی سه فنجان از این دمنوش را استفاده کنید و بهتر است بدانید مصرف این مقدار دمنوش در روز ۷۰ کالری انرژی ایجاد می کند و این کار را از طریق سوخت چربی انجام می دهد.

 کاهش خطر ابتلا به تومورهای سرطانی با مصرف مرتب و روزانه این دمنوش مشاهده شده است. بیماری های قلبی عروقی را با مصرف چای تیما ۵۰۴۰ از خودتان دور کنید. کاهش کلسترول، تقویت معده، کاهش قند خون، تقویت کبد، ضد افسردگی، نشاط آور و کاهش یبوست از دیگر خواص چای تیما ۵۰۴۰ است. جذب قند در سیستم گوارش با مصرف چای تیما ۵۰۴۰ کاهش میابد و بدین ترتیب انرژی کمتری از طریق غذا به بدن شما وارد می شود. این موارد نهایتا شادابی پوست و بدن شما را باعث می شوند.

برای خرید یک بسته چای سبز تیما دم کردنی با قیمت ۳۰ هزار تومان بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک نمایید.

 چای تیما ۵۰۴۰

  • از امتیازات چای تیما ۵۰۴۰ ترکیبات کاملا گیاهی آن است که شامل چای شاهدانه یا چای اولنگ، چای سبز، چای کامومیل، زیره سبز، دانه گیاه فلوس و شیرین بیان است.
  • با مصرف مرتب چای تیما ۵۰۴۰ می توان بر حسب اضافه وزنی که دارید ۳ تا ۷ کیلوگرم در ماه کم کنید.
  • نداشتن عوارض جانبی
  • شفافیت در پوست
  • داشتن طعم دلنشین لیمو
  • اثرات مفید در بدن

ویژگی های بی نظیر چای تیما ۵۰۴۰ باعث شده است که استقبال زیادی از آن صورت بگیرد. برای مشاهده نتیجه مصرف این چای قبل از اینکه مصرف آن را شروع کنید مناطق پرچربی بدنتان را اندازه بگیرید. بعد از یک ماه این اندازه گیری را دوباره انجام دهید و اثرات آن را با چشم خودتان ببینید.

چای تیما

خواص کرفس موجود در چای تیما ۵۰۴۰

کرفس با داشتن ویتامین های B2، B1،B6،A و C می تواند برای بدن بسیار مفید باشد. هم چنین این ماده سرشار از پتاسیم، کلسیم، منیزیم، آهن، اسید فولیک و اسیدآمینه های ضروری است. املاح، هورمون ها و ویتامین های کرفس برای پوست و مو مفید هستند. کرفس با کم کردن کلسترول خون بدن سلامتی قلب و عروق را حفظ می کند. مصرف چای تیما ۵۰۴۰ که حاوی کرفس است با اثر گذاشتن روی هورمون اشتها و تمایل به مصرف مواد قندی، ولع خوردن شیرینی جات را کاهش می دهد. این عمل از زیاد شدن وزن انسان جلوگیری می کند. کرفس به هضم و جذب مواد غذایی کمک می کند. فیبر موجود در کرفس برای جلوگیری از یبوست مفید است. ۸ گروه از مواد ضد سرطان در کرفس وجود دارد و پیشرفت سلول های سرطانی با مصرف آن کاهش می یابد.

خواص زعفران موجود در چای تیما ۵۰۴۰

زعفران یک چاشنی پرطرفدار است که کلسترول و چربی را در انسان کاهش می دهد. زعفران خاصیت ضد اسپاسم، کاهنده فشار خون، آرام بخش، تقویت کننده حافظه و ضد نفخ دارد. این ماده از بروز بیماری های قلبی و سرطان جلوگیری می کند. در درمان آسم و بیماری های پوستی مفید عمل می کند. در افرادی هم که کم خونی دارند و به معده درد دچار هستند این ماده توصیه میشود. کمک به هضم مواد غذایی توسط این ماده، معده را تقویت می کند.

دمنوش لاغری چای سبز و کرفس , قیمت چای سبز , چای سبز لاغری , فروشگاه ۵۰۴۰ چای سبز , دمنوش لاغری تیما , پکیج ۵۰۴۰ , چای سبز ۵۰۴۰ , خرید چای لاغری تیما , خرید چای سبز تیما ,خواص چای سبز , چای لاغری پنجاه چهل , چای سبز دم کردنی تیما , چای سبز تیما لاهیجان , سایت ۵۰۴۰ چای لاغری تیما , ۵۰۴۰ چای لاغری , چای تیما ۵۰۴۰ , چای سبز تیما لاغری , چای سبز کیسه ای ,


  • [ ]